FEEDBACK
Online beoordelen
Wij zouden het fijn vinden als u online feedback geeft over onze praktijk. Dit kan zowel een positieve als een negatieve ervaring zijn. Indien u een negatieve ervaring heeft gehad, horen wij dit graag van u zodat wij kunnen zien of er verbeteringen mogelijk zijn. Indien u bereid bent feedback te geven kan dit onder andere op www.zorgkaartnederland.nl of www.independer.nl/huisarts
Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts
Wij doen onze uiterste best om u zo goed mogelijk te helpen en zorg van hoge kwaliteit te kiezen. Soms ontstaan misverstanden. We stellen het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen. Alleen dan kunnen we samen op zoek gaan naar een geschikte oplossing. Dat kan ook als de klacht over één van de andere medewerkers of de huisartsenpost gaat. U kunt desgewenst gebruik maken van het klachtenformulier om uw klacht aan ons te melden. Na ontvangst zullen wij contact met u opnemen. U kunt natuurlijk ook telefonisch contact opnemen met de praktijk om uw ongenoegen kenbaar te maken. Als u er met uw huisarts niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Meer informatie kunt u vinden in de folder (huisartsenpraktijk) en op www.skge.nl.