FEEDBACK

Online beoordelen

Wij zouden het fijn vinden als u online feedback geeft over onze praktijk. Dit kan zowel een positieve als een negatieve ervaring zijn. Indien u een negatieve ervaring heeft gehad, horen wij dit graag van u zodat wij kunnen zien of er verbeteringen mogelijk zijn. Indien u bereid bent feedback te geven kan dit onder andere op www.zorgkaartnederland.nl of www.independer.nl/huisarts

Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts

Wij doen onze uiterste best om u zo goed mogelijk te helpen en zorg van hoge kwaliteit te kiezen. Soms ontstaan misverstanden. We stellen het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen. Alleen dan kunnen we samen op zoek gaan naar een geschikte oplossing. Dat kan ook als de klacht over één van de andere medewerkers of de huisartsenpost gaat. U kunt desgewenst gebruik maken van het klachtenformulier om uw klacht aan ons te melden. Na ontvangst zullen wij contact met u opnemen. U kunt natuurlijk ook telefonisch contact opnemen met de praktijk om uw ongenoegen kenbaar te maken. Als u er met uw huisarts niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Meer informatie kunt u vinden in de folder (huisartsenpraktijk) en op www.skge.nl.

foto van tekening patiënt
Dit is natuurlijk het leukste, maar van alle ervaringen, negatief of positief kunnen we leren! Dus laat het ons weten.